zorangegoski

Sunday, October 21, 2007

INTERVIEW

Interview so Aleksandar Dimitrieski

1.So koja profesija se zanimavate vie ?
-Jas se zanimavma so bankarska profesija t.e. rabotam vo bankarska inzsitucija na rabotni zadaci salterski rabotnik.

2.Dali ja sakate vasata profesija ?
-Sekako deka jas sakam mojata profesija, i mislam deka dokolku se saka se se moze i bi mu posakal na sekoj covek da si ja raboti profesijata sto ja saka.

3.Sto vi se dopaga,a sto ne vi se dopaga vo vasata profesija ?
-Epa vo mojata profesija mi se dopaga toa sto e dinamicna i interesna,kolegijalna i dr.Vo tekot na denot doagaat iljadnici luge za isplata uplata i dr potrebi a nie sme tuka za da im stoime na usluga.A ona sto ne mi se dopaga vo mojata profesija e toa sto nekogas se slucuva da se sozdade golem metez pred salterite
a so toa i nervozni gragani a so toa i golem broj glavobolku na vrabotenite no sepak retko se slucuva i sepak moeto rabotno mesto e dobro spored mene

4.Dali ke prodolzite da ja rabotite vasata rabota ?
-Pa bi trebalo sekako jas sum kvalifikuvan za ovaa rabota
i mislam deka ke prodolzam da ja rabotam istava rabota dali na ova rabotno mesto ne znam no mislam deka ke prodolzam ovaa
bidejki ova rabotno mesto e moeto omileno.

Conklusion
Aleksandar Dimitrieski work ina a bank as teller.
He likes his workplace.His work day beginning early
because as he sad peoples comes early and makes divers favours in that workplace and end afternoon at 17:00 o’clock.
With this interview I learnt thinks about banking business.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home